جایی برای نوشتن

ساخت وبلاگ

برق ورودی اینورتر میتواند تکفاز یا سهفاز خرید اینورتر ال اس (220 ولت یا 400 ولت) باشد که با توجه به کاربرد مدنظر برای درایو میتوان از بین گزینههای موجود اینورتر تکفاز یا اینورتر سه فاز مناسب را انتخاب نمود. اینور تر ها می توان به توجه به پارامتر های مختلف از هم جدا کرد که مهم ترین این پارامتر ها تعداد فاز این دستگاه ها می باشد . اگر برای راه اندازی موتور 3 فاز، برق تکفاز در اختیار داشتیم، می توان از آیتم دوم که ورودی 3 فاز 220 ولت دارد استفاده کرد و فاز و نول را به دو تا از ورودی ها وصل کرد (برای راه اندازی موتور 3 فاز با برق تکفاز، موتور باید قابلیت راه اندازی با برق 3 فاز 220 ولت را داشته باشد، چرا که خروجی اینورتر - اینورتر - 3 فاز 220 ولت است نه 3 فاز 380 ولت. اینورتر - اینورتر - LS که یکی از محصولات شرکت بزرگ LS کره جنوبی است.

اینورتر ال اس

در حال حاضر گروه ال اس دارای بیش از ۱۰۰ شرکت تابعه میباشد که در ۲۵ کشور جهان فعالیت مینمایند. چون موتور تک فاز چه موتور تک فاز رله ای و چه موتور تک فاز خازن دار، از نظر ساختاری برای کار با اینورتر مناسب نیستند. مواردی مثل :کیفیت بالا ، قیمت به صرفه و اقتصادی ، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب ، راندمان و کارایی بالا ، تنوع در مدل ها ، دقت بالا از ویژگی های اینورتر ال اس ls می باشد که در بازار ایران جایگاه قابل قبولی دارد. درایو اینوت مدل GD350 با ورودی سه فاز امکان کنترل موتورهای سنکرون و آسنکرون، کنترل سرعت و گشتاور و موقعیت را فراهم می نماید و مناسب کاربری های سنگین با گشتاور بالا همچون بالابر و جرثقیل می باشد. کاهش انرژی مصرفی و کاهش هزینه برق، کاهش جریان راهاندازی و افزایش عمر موتور، تغییر سرعت موتور، تغییر جهت چرخش موتور، حفاظت در برابر اضافهبار، کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است، کنترل از راه دور، راهاندازی موتور در سرعت بیشتر از سرعت نامی و برنامهریزی کردن حرکت، از برتریهای استفاده از اینورتر هستند. از جمله برندهای معتبر و معروف این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

اینورتر هایتک

زیاد وارد مسائل فنی و خاص نمیشیم و تنها به موارد مهم اشاره خواهیم کرد. از موارد بسیار پرکاربرد در این نوع می توان به سلول های خورشیدی اشاره کرد. اینورتر (اینورتر) با تغییر نیروی اطلاعاتی گجت هنگام روشن و کارکردن، از مصرف بی رویه برق جلوگیری می کند. این اینورترها همچنین دارای ویژگی حفاظت بی باری و توقف سریع بار با استفاده از ترمز شار هستند. روش های کنترلی این سری از اینورترها بین بردارهای سنسوری، بردارهای بدون سنسور، V/F و V/F PG می تواند متغیر باشد. دمای محیط باید بیت منفی 10 تا 40 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت کمتر از90 درصد (بدون قطه آب و شبنم) باشد. کنسول تردمیل به عنوان مغز تردمیل در نظر گرفته میشود و شما با استفاده از آن می توانید حرکت و دور موتور را تعیین نمایید و دکمه هایی که بر روی این کنسول قرار دارند ،می توانند برای دستور حرکت و ایستادن و یا برنامه های ورزشی به کار گرفته شوند.در صورت اشکال در کنسول تردمیل، تردمیل دیگر حرکت نکرده و باید نسبت به تعمیر و سرویس تردمیل اقدام نمایید. اما استفاده از اینورتر نکاتی داره که باید حتما در نظر بگیریم.

بهترین اینورتر

از جمله برندهای این دستگاه می توان به DELTA ، LS ، ABB ، TECO ، MITSUBISHI ، HYUNDAI ، SIEMENS، SCHNEIDERو … از جمله ویژگی های این سری می توان به استفاده از آن ها برای بارهای گشتاور ثابت و متغیر است. از محصولات شرکت کشور کره می توان اینورتر (اینورتر) ال اس lsرا نام برد که زیر مجموعه شرکت ال جی است و کار آن در زمینه اتوماسیون و تجهیزات صنعتی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر آنیانگ، گیونگگی، کره جنوبی قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره معامله میشود. گارانتی اینورترهای کنترل دور iMaster کره جنوبی چه مدت می باشد؟ اینورترهای iMaster بر اساس تغییر دادن فرکانس ورودی، دور خروجی را متغیر می کنند. اینورتر خورشیدی (مبدل برق) دارای تنظیم کننده کنترل دور موتور و شکل موج سینوسی و مربعی شکل دارای خروجی DC هستند که می توان با استفاده از فیلترهای مخصوص آن را به موج سینوسی تبدیل کرد.

https://arkainverter.ir/product-category/%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/inverter/inverter-ls/

جایی برای نوشتن...
ما را در سایت جایی برای نوشتن دنبال می کنید

برچسب : جریان برق,برق,اینورتر,خرید اینورتر,فروش اینورتر, نویسنده : مرجان دیانتی najram20 بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 12:55

تیم مهندسی الکترومارکت مبدلی را تولید کرده است که با استفاده از برق تک فاز میتوانید اینورتر های سه فاز را تا توان 11 کیلووات راه اندازی نمایید. اینورتر هایتک نکاتی همچنین توجه بـه این مورد کـه آیا بار نیاز بـه گشتاور راه اندازی بالایی دارد یا خیر ؛ یا این کـه در زمان کار دائم جریان ثابت بالا نیاز بـه شدت متغیری دارد؟ نسبت به زمانی که با ماکزیمم سرعت کار می کند به گشتاور کمتری نیاز دارد. اما با این حال دانستن اسب بخار بار روش بسیار خوبی برای یافتن درایوهایی است که احتمالاً مناسب کاربرد مورد نظر شما است و نسبت به سایر متغیرها برای انتخابتان مهم تر است. تطابق ولتاژ اینورتر (اینورتر) و موتور با ولتاژ موجود در سایت محل نصب بسیار حیاتی (حائز اهمیت) است. برای ورودی تک فاز توجه به چند نکته دیگر حائز اهمیت است. در اینورتر برای عبور دادن جریان از طریق هر سه پایه است. شما همراهان عزیز برای خرید اینورتر یا مبدل برق خودرو میتوانید علاوه بر تماس با کارشناسان فروش ما از طریق همین صفحه از وب سایت نفیس نور اقدام کنید. انتخاب اینورتر تخصص ما است و تخصص شما هم خواهد شد. ما در این راهنمای خرید اینورتر به معرفی و توضیح اینورتر و کارایی آن در زندگی روزمره می پردازیم.

بهترین اینورتر

پیش از اینکه بیش از حد وارد پروسه بررسی Inverter selection انتخاب اینورتر با خرید اینورتر ها شوید، خوب است اطلاعات پایه در مورد موتورها و سیستم مورد نظر را جمع آوری کنید که شما را در انتخاب اینورتر مناسب کمک خواهد کرد. در نتیجه اگر در هنگام هشدار دستگاه آن را خاموش کرده و ماشین را استارت بزنید تا مثلا برای 5 دقیقه درجا کار کند ( تا دینام باتری را شارژ کند ) و هیچگاه باتری به صورت کامل خالی نشود هیچ آسیبی به باطری خودرو وارد نخواهد شد. این فناوری سرعت دور موتور را تنظیم و کنترل می کند. یعنی برای این ۵۰۰ وات حداقل به یک اینورتر ۱۰۰۰ وات نیاز دارید. یعنی برای ۵۰۰ واتی که در بالا محاسبه کردیم شما حداقل نیاز به یک اینورتر - اینورتر - ۱۰۰۰ وات دارید! شاید تاکنون نسبت به آنها کاملا بیتوجه بودهاید، یا شاید هم از اینکه چه تعداد از آنها با چه کاربردهایی مورد استفادهی شما قرار گرفتهاند، اطلاع دارید. این شرکت در سال ۹۱ و با هدف ساخت نمونه داخلی درایو آسانسور و ارائه محصولی باکیفیت و قدرتمند با قیمتی مناسبتر نسبت به رقبای خود روی کار آمد. این شرکت در زمینه تأمین تجهیزات برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی، صنایع آب و فاضلاب، کشاورزی، ابزار دقیق، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع فولاد و ذوب آهن، صنایع پزشکی، چاپ و بسته بندی، کاشی و سرامیک، کارتن سازی و غیره فعالیت میکند و با برقراری ارتباطات گسترده با شرکتهای داخلی و خارجی انواع محصولات مرتبط در این زمینه را برای مشتریان خود فراهم میکند.

به علاوه این شرکت با بررسی نوع نیاز مصرف کنندگان، توجه به توصیهها و نظرات کارشناسی کادر تخصصی این مجموعه و ارتباط با متخصصین داخلی و خارجی در خصوص موضوعات اتوماسیون صنعتی توانسته است تا خدمات مشاورهای بهتری را به مشتریان خود ارائه داده و در نهایت نصب، راه اندازی و به کارگیری سیستمهای پیشرفته، دقیق و مقرون به صرفه جدید را در عرصه کنترل صنعتی به ازای سیستمهای دستی و قدیمی برای این شرکت تسهیل نموده است. علاوه بر این باید مطمئن شوید که موتور خود را بطور مداوم بالاتر از درجه بندی FLA بکار نمی اندازید. در این مقاله قصد داریم نگاهی به کارکرد اینورتر و نکاتی درباره آن بیاندازیم پس با وب سایت فنی شو همراه شوید. چرا به یک اینورتر (اینورتر) یا سافت استارتر نیاز داریم؟ نکته: در مواردی هم شاید نیاز نباشد هزینه بالایی بپردازید بلکه با انتخاب اینورتر درست و دقیق منطبق با نیاز فعلی شما هزینه کمتری نیز پرداخت کنید.

چنانچه نیاز به کنترل شدید و دقیق (tight) فرایند باشد ، آنگاه ممکن است شما نیاز به استفاده از یک درایو فرکانس متغیر بردار بدون حسگر sensorless vector یا بردار شار داشته باشید که سطح بالایی از دقت و صحت در کنترل سرعت، گشتاور و موقعیت یابی را ارائه می کند. اینورتر (اینورتر) دلتا VFD-B با داشتن مد کنترلی Sensorless Vector به صورت Closed and Open loop از قابلیت های کنترلی بالایی برخوردار است. در زمان خرید بهتر است قدرت اینورتر از قدرت موتور بیشتر باشد. نکته: درک بهتر و شناخت نیاز اصلی خود از خرید و نصب یک ابنورتر مبدل فرکانس بهترین انتخاب را برای شما به ارمغان می آورد. با این حال با جمع آوری اطلاعات بیشتر در این مرحله، پیدا کردن و مقایسه درایوهای مختلف و نهایتاً انتخاب بهترین درایو فرکانس متغیر که متناسب با نیاز شما باشد ساده تر خواهد شد. اگر بدون خنک کننده کمکی موتور در سرعتی کمتر کار کند، موتور بیش از حد گرم خواهد شد.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%a9-hitek/

جایی برای نوشتن...
ما را در سایت جایی برای نوشتن دنبال می کنید

برچسب : جریان برق,برق,اینورتر,خرید اینورتر,فروش اینورتر, نویسنده : مرجان دیانتی najram20 بازدید : 440 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:50

معمولی این نوع اینورترها بازدهی پایین تر  خرید اینورتر آیمستر نسبت به اینورتر سینوسی دارند. در صورتی که کاربرد اینورتر معمولی معمولا از این نوع سیستم جهت کاربرد دستگاه هایی غیر موتوری و بدون المنت مورد استفاده قرار می گیرد و دستگاه هایی که از حساسیت کم تری برخوردار هستند کاربرد دارد. 6. بسیاری از اینورترهای برق خودرو (اما نه همه آنها) دارای خروجی USB هستند که برای شارژ در جاده بدون نیاز بهاستفاده از آداپتورها و دوشاخههای بزرگ مفید هستند. اینورترهای داری پورت USB انرژی کافی برای این دستگاهها را فراهم میکند، اما نمیتوانند بیشتر لوازم الکتریکی یا پر مصرف را تغذیه کنند. با این حال، اگر بیشتر وقت خود را در وسیله نقلیه خود میگذرانید یا از آن برای کمپینگ استفاده میکنید به یک اینورتر با توان 1000 وات یا بالاتر برای برق رسانی به وسایل بزرگ خود نیاز دارید. به طور مثال از اینورتر 1/5 کیلو وات برای موتور 750 وات استفاده کنید.

آنها مشخصات کوچک، قابل حمل و سبک دارند و میتوانید فقط یک دستگاه را با استفاده از آنها شارژ کنید. این دستگاهها قابل حمل هستند، بنابراین به نصب پیچیدهای نیاز ندارند. اولویت خرید را برای محصولاتی که دارای مهر ETL هستند، قرار دهید. آخرین بخشی که قصد معرفی آن را داریم، واحد سنجش است. در کاربردهایی که نیاز است سرعت موتور تغییر کند، درایو VFD به راحتی می تواند با افزایش و یا کاهش سرعت گردش موتور، سرعت مورد نیاز را فراهم کند. 9. امکان راهاندازی موتورهای 3 فاز تا توان 7.5 اسب با برق خانگی و تکفاز. کیپد جدا شونده دارد، دارای واحد ترمز داخلی تا توان 22 کیلووات بوده و در نهایت نسبت به برند های مطرح قیمت مناسب تری دارد. یکی از پر فروش ترین انواع اینورتر آی مستر سری U1 آن میباشد این اینورتر - اینورتر - دقیقا معادل اینورتر مدل IG5A برند ال اس LS میباشد. اين مزايا باعث میشود مهندسین صنعت برق، به خرید درایو ال اس ترغیب شوند. اینورتر LS یکی از اولین سری های کنترل دور است که در کشور کره جنوبی توسط کمپانی LS پا به عرصه صنعت درایو نهاد. مزایای استفاده از اینورتر در صنعت کدام است؟

کیفیت عالی ساخت، طول عمر مناسب، بازده بالا و قیمت متناسب با کیفیت اینورتر ال اس از مزایای این درایو است. کم هزینه بودن و کارایی بالا و تنوع عملکردی از مزایای درایوهای ال اس IC5 می باشد. برای دستیابی به این بهبودها، سازندگان فیلترهای EMC درون درایوهای کنترل دور کار گذاشتند. اگر الکتروموتورها با سرعت مناسب کار کنند، اشتباهات کمتری در خط تولید رخ می دهد، سطح تولید افزایش پیدا می کند و در نتیجه ی آن در آمد شما افزایش پیدا می کند. هنوز هم هستند کسانی که آشنایی کاملی با این فناوری ندارند. لیست قیمت اینورتر اینوت (invt) هم حتما باید به روز اخذ بشه. با توجه به نوسانات اقتصادی که در کشور وجود دارد و ممکن است تغییراتی در قیمت ها به وجود آید، شما می توانید در هر لحظه با مشاوران ما در تماس شوید. فرمان روشن و خاموش شدن و توالی آنها بوسیله برنامه ای که داخل پردازشگر آن وجود دارد صادر میشود.

اینورتر (اینورتر) با راه اندازی آهسته و نرم موتور باعث می شود عمر قطعات مکانیکی افزایش یابد و این به دلیل کم شدن ضربه های مکانیکی در بخش های متفاوت موتور میباشد. اگر اینورتر خودرو سینوسی با ولتاژ خالص خریداری کردهاید و میخواهید دستگاههای برقی حساس را به آن متصل کنید حتماً از محافظ جریان برق استفاده کنید. اگر اینورتر - اینورتر - شما از نمونههای است که با سیم یا کابل برق مستقیماً به باتری خودرو متصل میشود، سعی کنید از کابل و گیرههای ایمن و با کیفیت بالا استفاده کنید. 1. اینورترهای با کیفیت بهتر و بالاتر دارای موج سینوسی خالص بوده و قدرت بالاتری را در اختیار شما قرار میدهند و همچنین شما میتوانید با خیال راحت دستگاههای الکترونیکی حساس را به آنها متصل کنید. در وهله اول، چارچوب با حالت ستاره شروع می شود، و پس از رسیدن به حداکثر فاصله و بیان ثابت، ستاره دایره را ترک می کند و وارد موقعیت مثلث می شود. این قطعه پر کاربرد علاوه بر کنترل دور موتور، مصرف انرژی را با ذخیره سازی آن در مراحل مختلف فرآیند، کاهش داده و از انرژی ذخیره شده برای تولید انرژی جنبشی استفاده می کند.

جایی برای نوشتن...
ما را در سایت جایی برای نوشتن دنبال می کنید

برچسب : جریان برق,برق,اینورتر,خرید اینورتر,فروش اینورتر, نویسنده : مرجان دیانتی najram20 بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 17:01

قطعا مدت زمان زیادی هست که از این گوشی استفاده می کنید. قیمت پاوربانک فست شارژر اگر میزان استفادهتان از تلفن همراه بالا باشد، مطمئناً در روز باید یک یا دو بار نسبت به شارژ آن اقدام کنید، در چنین شرایطی زمان برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، بنابراین نمیخواهیم چند ساعت برای 100% شدن باتری منتظر بمانیم! اهمیت زیادی دارد که پاور بانک مورد نظر شما برای فول شارژ شدن به چه میزان زمان نیاز دارد و با چه سرعتی میتواند دستگاه شما را شارژ کند. بهترین مارک پاور بانک برای گوشی اپل چیست؟ دلیل اختلاف قیمت باتری شیائومی با نمونه های مشابه در چیست ؟ فروشگاه جی اس ام باتری فروشگاه تخصصی در زمینه باتری و شارژر می باشد, کلیه باتری های شیائومی ارجینال با گارانتی تعویض هستند نمونه های کپی یا فیک شاید برای شما قابل تشخیص نباشند ولی استفاده از باتری (پاور بانک) های کپی اسیب جدی به گوشی ها شما وارد خواهد کرد. باد کردن باتری هم شامل گارانتی خواهد بود. بله تمامی باتری های شیائومی ارجینال بود و بادگردگی هم شامل گارانتی خوتاهد بود. آیا بادکردی باتری شیائومی هم شامل گارانتی خواهد بود ؟ برای استفاده از گارانتی می توانیم محصول خود را ارسال کنیم یا فقط حضوری قابل انجام هست؟

کم کم شما احتیاحج به خرید باتری جدید پیدا می کنید.سوال که این جا پیش می آید آ یا از 4 سال پیش کسی باتری نگهداری کرده برای امروز . اگر پاور بانکی میخواهید که هم گوشی و هم لپتاپ شما را شارژ کند، این پاور بانک گزینه مناسبی برای شماست. پس برای طرفداران سرعت، EasyACC 20000 مناسبترین گزینه در بین بهترین پاور بانک های سال 2018 است. گفتنی است، هنگامیکه پاور بانک در شارژ است و دستگاه دیگری نیز به خروجی پاوربانک برای شارژ وصل شده باشد، پاور بانک بهصورت خودکار، دستگاه وصل شده را در اولویت قرار میدهد تا زودتر شارژ شود. با سایر پاور بانک ارزان مقایسه کنید و در نهایت تصمیم بگیرید. پاور بانک مدل PLM09ZM این مارک با بدنه فلزی ساخته شده و وزن آن 243 گرم است که دارای رنگ های مختلف است. این پاور بانک دو درگاه دارد، بنابراین میتوانید همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. یکی از نکات متفاوت این پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپری این است که این محصول دارای دو بخش جداگانه با ظرفیت ۱۰۰۰۰میلی آمپر ساعت است که همزمان دو پاوربانک در پایه خود بصورت وایرلس قادر به شارژ است.

کلیه سفارشات بصورت رایگان برای سراسر کشور ارسال میشود. سفارشات تهران که گزینه پیک را انتخاب کرده اند در تایم اداری به نوبت ارسال خواهد شد . بیشترین هزینه در بحث آگهی های شرکتی و اداری روی نمایش آگهی است. این مورد بیشتر برای گوشی های گران قیمت انجام می شود. تمام این مراحل زیر نظر دوربین های بخش کنترل کیفیت انجام می شود. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد Apple tv (پاور بانک) لطفا از سایت ما دیدن کنید. بله بخش کنترل کیفیت فروشگاه جی اس ام باتری قبل از ارسال سفارشات کلیه محصولات از نظر فیزیکی مورد بازبینی قرار می دهد. به همین دلیل، هرچه قدر که کیفیت ساخت آن بالا باشد، کاربر برای مدت زمان بیشتری میتواند از آن استفاده کنید. از آنجا که دسترسی به یک منبع تغذیه در شبکه برق هر زمان که تلفن همراه یا دستگاه دیگری نیاز به شارژ داشته باشد، همیشه امکانپذیر نیست، پاوربانکها اکنون به یک نیاز ثابت تبدیل شده و مخصوصاً هنگام مسافرت بسیار مفید هستند. آیا می دانستید هر پاور بانک امکانات و ویژگی های متفاوتی دارد باید در زمان خرید پاور بانک این ویژگی ها را User sign in: This feature is only available for registered users (پاور بانک) در نظر بگیرید. وقتی گوشی های جدید وارد بازار می شوند اگر در چند ماه اول گوشی جدید شما به هر دلیلی آسیب ببیند عملا قطعه ای برای تعویض مدل های جدید پیدا نمی شود.

به طور مثال : شما الان که قصد خرید باتری سا مسونگ نوت 5 را دارید. در ادامه این مطلب قصد داریم به نکات مهمی اشاره کنیم که باید برای خرید بهترین پاوربانک حتما به آن ها توجه شود. ما برای اینکه شما در خرید پاوربانک - پاور بانک - دچار مشکل نشوید، سعی کرده ایم راهنمایی کامل اما خلاصه را در مورد این وسیله قابل حمل با اشاره به جزئیات و تکنولوژی آن بیان کنیم. فقط از پاور بانک به روش مورد نظر استفاده کنید: این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما یک پاور فقط باید برای شارژ نوع دستگاهی که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده شود. اما در زمان خرید از مراکز فروش معتبر نگرانی از بابت ارائه محصولات تقلبی کمتر خواهد بود، مگر این که از مکانی غیر مطمئن خرید خود را انجام دهید. همین امر باعث میشود اینگونه شرکتها پاوربانکها را با قیمتهای بسیار پایینتر در اختیار مشتریان قرار دهند و از آنجایی که پاور بانکهای استاندارد در شرایط اصولی تهیه میشوند به ناچار هزینه بیشتری برای ساختشان میکنند و از این رو این نوع پاور بانکها، از نوع غیر استانداردشان گرانتر هستند.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/

جایی برای نوشتن...
ما را در سایت جایی برای نوشتن دنبال می کنید

برچسب : خرید پاور بانک,قیمت پاوربانک,بهترین پاور بانک,پاور بانک,پاوربانک اورجینال, نویسنده : مرجان دیانتی najram20 بازدید : 376 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 16:04